El passat dissabte dia 1 de novembre, la gent de l’En Plenes Facultats va estar compartint aprenentatges, espai i festa amb els companys i companyes de la Taula de Salut.
Aquesta va ser la «Nit del Whatsapp» i es van dur a terme diferents activitats informatives i preventives! A la cita, no va faltar ni la prova de l’alcoholímetre, ni la ruleta de preguntes, ni els «Gegants Encantats».
Malgrat el fred, la nit va transcórrer de manera positiva!

